OldenburgPlatform mengangkat secara keseluruhanCara merawat pembinaan tamadun ekologi

  • masa pelepasan:2024-05-01 15:07:26
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:96
  • Penerangan pantas:

    Oldenburg,OldenburgPlatform mengangkat garpu gunting bergerak sendiri,Selepas membersihkan, bersihkan penapis dan gantikannya deng

Kandungan artikel
OldenburgPlatform mengangkat garpu gunting bergerak sendiri,

Selepas membersihkan, bersihkan penapis dan gantikannya dengan unsur penapis baru sebelum menambah minyak baru. Apa reaksi tidak baik yang boleh berlaku semasa penggunaan awal lif kargo hidraulik?

Bengkel kerja platform angkat turun secara tidak bersamaan: muatan terlebih banyak, dan ia dikeluarkan untuk mengurangi muatan. Muatan bias serius, dikeluarkan dengan menyesuaikan pusat graviti. Tambah gas ke litar minyak, dan hapuskan kemungkinan menambah minyak hidraulik yang cukup. Jika minyak itu kotor, gantikan minyak hidraulik untuk membuangnya.

OldenburgLif kargo mengangkat mempunyai prestasi keselamatan yang sangat tinggi. rantai tunggal mempunyai tenagan besar ton, dan ia pada dasarnya tidak akan pecah. walaupun ia pecah, ia tidak akan jatuh secara langsung seperti lif, kerana platform lift hidraulik listrik ini adalah peralatan hidraulik. terdapat minyak hidraulik dalam silinder minyak dan paip minyak, ia akan perlahan-lahan jatuh. terdapat proses bocor minyak, meninggalkan masa yang cukup untuk operasi untuk menyelesaikan masalah.

Semak kebebasan lapisan bola dan pakaian roda panduan roda penggantian. Jika roda penggantian dipakai, diperlukan untuk menyesuaikan atau menggantikannya. Jika lapisan lif dipakai, gantikan roda panduan atau lapisan

PekanbaruCheck the welding condition of the connection point, and if there is any looseness, please fix it in a timely manner.

Bagaimana untuk mempertahankan dan mempertahankan tahap angkat? Apabila menggunakannya dalam kehidupan sehari-hari, perhatian perlu diberikan kepada pemeliharaan untuk memperpanjang jangka hidup. Di bawah, Mesin Hydraulik Jinan Dasheng akan memperkenalkan beberapa titik pemeliharaan dan perhatian untuk semua orang: brek setiap mekanisme patut diperiksa secara peribadi dan disesuaikan untuk kebebasan antara pads brek dan roda untuk memastikan fleksibiliti dan kepercayaan. Di permukaan kencing, seharusnya tidak ada tanah di hadapan, dan mana-mana tanah mesti dicuci dengan bensin atau lebih tipis. Perhatikan untuk memeriksa setiap tali kawat besi untuk kawat patah dan tali longgar. Jika ia melebihi peraturan yang berkaitan, ia mesti diganti segera. Pembuat lif profesional mempunyai julat penuh produk, yang terkenal dalam negara dan antarabangsa peralatan kita mempunyai kehidupan layanan panjang! Pemimpin industri dalam produk wayar produk, mari kita memperkenalkan pendek kepada pembuat platform angkat.


OldenburgPlatform mengangkat secara keseluruhanCara merawat pembinaan tamadun ekologi



Periksa peralatan penguncian keselamatan pintu terpotong pertama kandang gantung

Hanya apabila platform angkat hidraulik tidak boleh bermula dengan muatan, patut tekanan sistem hidraulik diperiksa. Jika tekanan berada di bawah julat normal, tetapan valv relief boleh disesuaikan. Dalam proses operasi biasa, terdapat banyak kaedah operasi yang salah yang sering meningkatkan beban pada valv overflow penghasil platform angkat tetap. Contohnya, apabila beberapa platform angkat tetap memperlambat, tidak disarankan bagi beberapa pelanggan untuk menyesuaikan tetapan kilang peralatan sendiri untuk mempercepat operasinya. Apabila terdapat perubahan kelajuan peralatan, diperlukan untuk mendapatkan dari pembuat platform angkat tetap. Pembuat platform angkat tetap akan menghantar seseorang yang ditugaskan untuk nyahpepijat atau memberikan petunjuk telefon.

Pertama, perlu menyimpan penyelenggaran biasa. Selepas tempoh tertentu, cat lif akan secara automatik oksigen di udara, menyebabkan penuaan. Apabila menggunakan peralatan lif, perlu memperhatikan penyelenggaran dan cuba untuk tidak meletakkannya di luar. Ia dilarang meletakkannya di luar pada hari musim panas atau hujan untuk terkena cahaya matahari atau hujan.

binaJatuhkan ujian untuk semak sama ada selang brek gubernur keselamatan memenuhi keperluan peraturan. Penyelamatan pemindahan peralatan: Semak sambungan antara motor elektrik dan pengurang gear cacing dan pecahkan kotak gerak. Kosongkan semua komponen dan segel, betulkan atau gantikan dengan bahagian baru

Kaedah analisis penyebab yang boleh menggabungkan pengurusan penyelamatan dengan mencari kesalahan, diterima secara luas.


OldenburgPlatform mengangkat secara keseluruhanCara merawat pembinaan tamadun ekologi



Check the welding condition of the connection point, and if there is any looseness, please fix it in a timely manner.

Kerja kerjaKebocoran minyak dari platform angkat: kongsi longgar; Cincin penutup rosak. Penghapusan adalah untuk menggantikan garpu pemotong di kongsi di mana kebocoran minyak ketat.

Selepas kelajuan platform angkat tetap memperlambat, pertimbangkan faktor aliran minyak hidraulik dahulu. Ini peringatan: faktor yang mempengaruhi aliran minyak hidraulik termasuk saluran paip hidraulik, valv hidraulik, pompa minyak hidraulik, peranti kawalan kelajuan motor elektrik,OldenburgPlatform penangkapan trek,OldenburgPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiri, dll. Tombol overflow platform penangkapan hidraulik tidak boleh disesuaikan sendiri. Jika ada masalah sila berkomunikasi dengan penghasil platform penangkapan tetap dalam masa yang tepat untuk mengelakkan kerugian ekonomi yang tidak perlu.

Scaffolds mesti terikat dengan selamat dan tidak digunakan di bawah beban berlebihan. Tidak mesti ada ruang antara pedal scaffolding, dan tindakan anti slip mesti diambil.

OldenburgPeriksa keadaan pakaian dan kebebasan roda panduan lif kargo

Platform angkat terdiri dari unit kuasa dan silinder minyak. Unit kuasa disediakan dengan empat lubang boleh disesuaikan semasa produksi, dan kelajuan enjin atau valv proporsional elektrohidraulik disesuaikan untuk menyesuaikan kadar aliran minyak hidraulik. Dari kedua aspek ini, unit kuasa disesuaikan untuk menyesuaikan kelajuan angkat platform angkat.

Jatuhkan ujian untuk semak sama ada selang brek gubernur keselamatan memenuhi keperluan peraturan. Penyelamatan pemindahan peralatan: Semak sambungan antara motor elektrik dan pengurang gear cacing, dan pecahkan kotak gerak. Kosongkan semua komponen dan segel, gantikan bahagian yang terlalu berpakaian dan terganggu dan minyak licin


BerpusingMaklumat produk lain
  • PadebornLift tirai tahapBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan

    PadebornLift tirai tahapBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan

  • Kot AdduPengubah terbenam minyakApakah kemahiran pemasangan

    Kot AdduPengubah terbenam minyakApakah kemahiran pemasangan

  • SofiaPlatform penangkapan jenis keretapi panduan hidraulikKepentingan pengeluaran dan kehidupan

    SofiaPlatform penangkapan jenis keretapi panduan hidraulikKepentingan pengeluaran dan kehidupan

  • SofiaTrain boarding bridgeApa persembahannya

    SofiaTrain boarding bridgeApa persembahannya

  • GelsenkirchenJembatan boardingBagaimanakah ia berfungsi?

    GelsenkirchenJembatan boardingBagaimanakah ia berfungsi?

  • GelsenkirchenPlatform penangkapan jenis gunting bergerakCara mengenal pasti barang palsu

    GelsenkirchenPlatform penangkapan jenis gunting bergerakCara mengenal pasti barang palsu

  • GelsenkirchenLift untuk villa keluarga tiga lantaiBerita Terklasifikasi

    GelsenkirchenLift untuk villa keluarga tiga lantaiBerita Terklasifikasi

  • KhushabPengubah terbenam minyakAdakah tingkah laku industri merupakan

    KhushabPengubah terbenam minyakAdakah tingkah laku industri merupakan

  • segera:Peringatan: Maklumat OldenburgPlatform mengangkat secara keseluruhanCara merawat pembinaan tamadun ekologi memberi anda OldenburgPlatform mengangkat secara keseluruhanCara merawat pembinaan tamadun ekologi oleh syarikat kami, perkhidmatan OldenburgPlatform mengangkat secara keseluruhanCara merawat pembinaan tamadun ekologi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk OldenburgPlatform mengangkat secara keseluruhanCara merawat pembinaan tamadun ekologi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian OldenburgPlatform mengangkat secara keseluruhanCara merawat pembinaan tamadun ekologi. OldenburgPlatform mengangkat secara keseluruhanCara merawat pembinaan tamadun ekologi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di OldenburgPlatform mengangkat secara keseluruhanCara merawat pembinaan tamadun ekologi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!